Aku Dan Diriku

Pemilik blog ini ialah Encik Adan yang berasal dari Negeri Di Bawah Bayu, Sabah tapi sekarang menetap kat Semenanjung Malaysia. Tuan blog menegaskan yang dia masih BUJANG lagi. Good news tu~! Blog Aku Dan Diriku nih mula dibina dan ditulis pada Mei 2010. Entri kebanyakannya tentang realiti kehidupan sang penulis yang hidup merempat..ops sorry.. hidup merantau! Kalau Jebon silap info, tolong betolkan yer Encik Adan yer~!

Bagaimana Jebon jumpe blog nih? Jebon jumpe blog nih waktu buke internet. Tetibe jer 'pop' tersembul kat depan macam Spiderman. Jangan marah~! Memain jer :) Pada tahun 2010, blog Aku Dan Diriku nih agak kurang posting mungkin kerana tuan dier sibuk kot. Walaubagaimanapun, pada tahun ini, tuan dier dah mula aktif kembali berblogging dengan entri-entri menarik  dan mengancam.

Apakah yang menarik dalam blog ini yang tidak ada dalam blog korang? Hehe... Tak ade pic korang kat blog dier nih, sumer pic dier jer..Yelah..kan dah name blog dier Aku Dan Diriku kan.. hehe. Tapi kan,  Jebon especially suke entri-entri dier yang selamba dan funny. Lagipun tuan die pandai cari idea untuk tulis entri yang belum kitorang pernah baca lagi kat tempat lain. Best kan?

Kepada perantau-perantau, yang suka merantau atau yang akan dirantaukan, bolehlah jenguk-jenguk blog Aku Dan Diriku. Jebon tengok Encik Adan nih rajin menjawap komen-komen dari sahabat blogger yang lain. Satu lagi Jebon nak tambah. Penulis blog nih meminati Street Photography. Sesape yang mempunyai minat yang same tuh, boleh la terjah blog Aku Dan Diriku tengok-tengok gambar. Jom terjah~!

 Interview Jebon ngan Encik Adan


Jebon : Selain tuh sape lagi yang perlu membaca blog Encik Adan nih?

Encik Adan : Ofkos la, awek-awek~!

Jebon : Sampai bile Encik Adan nak berblogging?

Encik Adan :  Aku akan berblog selagi nyawa di kandung badan... sehingga ke titisan darah yang       terakhir... atau sampai aku tak sedar diri.. (nyanyuk).


P.S: Kacak :D

6 comments:

  1. wah... terima kasih sangat2 jebon..
    terharunya... tak sangka cik jebon review blog sy.. thanks erk..

    jebon tau banyak tentang blog sy... ^_^

    bape hari bertapa dalam blog sy?

    ReplyDelete
  2. hahaha :) adan ohh adan :) suke lah tu ade org puji dia (^_^)

    ReplyDelete
  3. aniss>>> mesti la suke.. hahaha... ^_^

    ReplyDelete
  4. apa kata review blog saya pulak? hihi menyemak *

    ReplyDelete
  5. woahh...nak jugak! nak jugak! nak jugak kene review! *sambil hentak-hentak kaki. ;p

    ReplyDelete
  6. baru g jenguk encik adan tadi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nak Join List BW Jebon Tak?

Geng -geng Jebon